Gårdagens hoppning

Okej, ingen klagar på att jag skrev 2014 istället för 2015 över videorna.. HAHA. I övrigt var det ett helt okej pass igår, jag red sämst och ponnyn var seg. Men kämpade på så gott det gick och det ser iallafall bättre ut än vad det kändes, hm.. Man får vara glad för det lilla ;) 
Har verkligen aldrig någonsin känt mig så dålig som när jag sitter på Brownie, verkligen! Det är en sjukt svår ponny. Inte det att hon är dum, men hon är så otroligt svår att komma åt. Bara att jobba vidare på det problemet redan idag. Tydligen har vi hoppning idag på den ordinarie lektionen, sådär halvkul eftersom att vi hoppade igår men det blir ju så nu med de nya lektionstiderna. Blir ingen ansträngande hoppning i vilket fall :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback